پرش لینک ها
مشاهده
بکشید

آموزش سرویس چیدمان هوشمند کاشی آریس

اگر برای استفاده از سرویس چیدمان هوشمند کاشی به مشکل برخورده‌اید و یا از ویژگی‌های آن خبر ندارید این مقاله‌ی آموزشی مختص شما نوشته شده‌است. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

معرفی سرویس چیدمان هوشمند کاشی

سرویس چیدمان هوشمند کاشی یک وب اپلیکیشن است که در اختیار مشتریان مجموعه‌ی x قرار گرفته و آنها می‌توانند تنها با گرفتن یک عکس یا آپلود عکس موردنظر از گالری خود محصولات را در فضای انتخابی تست و انتخاب کنند.

 

این وب اپلیکیش نیازی به نصب ندارد و پس از گرفته شدن عکس توسط مشتری، مدل‌های مختلف هوش مصنوعی؛ انواع اشیاء داخل محیط، نور، سایه، پرسپکتیو را تشخیص داده و کاشی و سرامیک‌ها را در همان محیط جانمایی می‌کنند.

مزیت اصلی و مهم آریس نسبت به سایر رقبا این است که آنها با تکنولوژی‌های قدیمی کار می‌کنند و یا بصورت واقعیت افزوده(AR) هستند. مشکل اصلی آنها عدم تشخیص درست اشیاء و در نتیجه کامل پوشش ندادن سطح مورد نظر برای جانمایی کاشی‌هاست. علاوه بر آن بسیاری از آنها نیاز به تعریف محیط توسط کاربر دارند و نمی‌توانند نور و سایه را به درستی تشخیص دهند.

ویدیوی زیر نمونه‌ای از استفاده‌ی سرویس چیدمان هوشمند آریس توسط کاشی مرجان برای ارائه‌ی محصولات خود است:

آشنایی با ویژگی‌های سرویس چیدمان هوشمند کاشی

در اینفوگرافیک زیر نمونه‌ای از قابلیت‌های سرویس هوشمند را مشاهده می‌کنید.

طرز کار با سرویس چیدمان هوشمند کاشی

1. عکس خود را آپلود کنید: برای چیدمان کاشی در فضا شما 3 گزینه در اختیار دارید: 1. در همان لحظه با باز کردن دوربین خود از فضا عکس بگیرید. 2. از قبل عکسی در گالری خود دارید و آن را برای چیدمان انتخاب می‌کنید. 3. نه در فضای مورد نظر خود هستید و نه از عکسی از آنجا دارید در این صورت می‌توانید از تمپلیت‌های آماده و موجود سرویس چیدمان هوشمند کاشی استفاده کنید.

2. سرویس چیدمان هوشمند در کمتر از 30 ثانیه عکس را پردازش می‌کند. شما بر اساس سلیقه و چیدمان موردنظر خود کاشی‌ها را تست و انتخاب کنید.

Products

3. اگر تمایل دارید سایز کاشی‌ها را تغییر دهید کافیست از داخل منو گزینه‌ی سایز را انتخاب کرده و آن را تغییر دهید.

size

4. اگر قصد استفاده از محصول خاصی را دارید با استفاده از گزینه‌ی سرچ می‌توانید سریع‌تر آن را پیدا کنید. ضمنا امکان فیلتر کردن و سرچ پیشرفته‌ی محصولات بر اساس نوع، رنگ و جنس نیز وجود دارد.

smart-search

5. شما می‌توانید با استفاده از امکاناتی هم‌چون رنگ بند، نوع و سایز که در قسمت پایینی منو وجود دارد به چیدمان دلخواه و دقیق‌تر دست‌یابید.

6.با استفاده از گزینه zoom in  و zoom out  می‌توانید به صورت دستی سایز کاشی را تغییر داده و در لحظه مشاهده نمایید.

zoom

7. اگر قصد مقایسه بین دو کاشی را داشته باشید، با گزینه‌ی مقایسه دو محصول آخری که تست کرده‌اید را همزمان و در کنار هم مشاهده کنید.

compair

8. در صورتی که فروشگاه به سرویس چیدمان هوشمند کاشی متصل باشد؛ با کلیک روی گزینه‌ی خرید محصول شما به عنوان کاربر مستقیما به فروشگاه متصل می‌شوید و می‌توانید بصورت آنلاین، خرید خود را انجام دهید.

9. اگر از عکسی که انتخاب کرده‌اید راضی نیستید و می‌خواهید اتاق دیگری را برای تست محصولات انتخاب کنید با استفاده از گزینه “تغییر اتاق”، فضای مورد نظر خود را طبق راهنمای مورد 1 در بالا تغییر دهید.

10. در نهایت با استفاده از گزینه‌ی “دانلود” شما می‌توانید چیدمانی که با استفاده از سرویس چیدمان هوشمند، ایجاد کرده‌اید را در گالری خود ذخیره کرده و برای خرید حضوری یا موارد دیگر از آن استفاده کنید.

اکنون که با سرویس چیدمان هوشمند کاشی آشنایی پیدا کرده‌اید؛ کافیست از طریق لینک از زیر دموی رایگان این سرویس استفاده کنید.

CTA-ariis

پیام بگذارید

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.