پرش لینک ها
مشاهده
بکشید

۸ دلیلی که کسب و کارها نرم افزار چیدمان هوشمند را انتخاب می‌کنند.

مقدمه

امروزه با پیشرفت تکنولوژی جهان مثل گذشته نیست و در حال تغییر می‌باشد. دنیای بازاریابی تغییر کرده و در پی آن ترجیحات و تمایلات مشتری نیر تغییر کرده است.کسب‌و‌کار‌ها نیز در تلاش برای برآورده کردن خواسته های مشتری پیدا کردن علاقه‌های وی و بدنبال آن افزایش فروش خود هستند که به سود دوجانبه‌ی مشتری و صاحب کسب وکار منجر میشود.در این مقاله می‌خواهیم به اهمیت بازاریابی و فروش برای کاربر، تاثیر آن در پیشرفت کسب‌و‌کار‌ها و ویژگی‌های نرم‌ افزار چیدمان هوشمند بپردازیم.

 

زمان

به نظر می‌رسد این روزها اکثر ما سرمان شلوغ است، مشغله‌های زیادی داشته و همیشه وقت کافی نداریم. اما آیا این مسئله باعث پیشرفت و بهبود زندگی ما می‌شود؟ مسلما نه. آمارها نشان می‌دهند ۷۵٪ والدین آنقدر سرشان شلوغ است که زمان کافی برای وقت گذراندن با فرزندانشان را ندارند. همچنین ۳۳٪ مردم آمریکا استرس شدید روزانه دارند و تقریبا ۵۰٪ آن‌ها شب‌ها به دلیل استرس نمی‌توانند بخوابند. همه‌ی این مسائل به دلیل نداشتن وقت کافی است. در بازاریابی به روش سنتی زمان نقش محدود کننده را داشت و با پایان تایم کاری آن کسب و کار عملا امکان استفاده از خدمات و یا فروش وجود نداشت اما در بازاریابی مدرن این امکان وجود دارد که در هر ساعتی از شبانه روز و در هر روزی از هفته از خدمات یک کسب و کار استفاده نمود و حتی در صورت نیاز خرید انجام داد.

هنگام خرید حضوری پروسه طولانی و زمان بر تست و خرید وجود دارد اما در بازاریابی دیجیتال امکان تست و در نهایت خرید در کمتر از یک دقیقه وجود دارد.

دسترسی و نیاز به فضایی برای کسب و کار

در گذشته الزام مراجعه حضوری مشتری برای بررسی و استفاده از خدمات و در نهایت خرید وجود داشت علاوه بر آن اگرکسی قصد راه‌اندازی فروشگاه یا شعبه‌ی جدیدی داشت با موانع و مشکلات، هزینه های زیادی روبه‌رو بود و ملزم به داشتن مکان فیزیکی داشت اما حال در بازاریابی مدرن مشتری بدون مراجعه و صرفا با بررسی محصولات بصورت آنلاین و تنها با چند کلیک می‌تواند نیاز خود برطرف کند. در نظر بگیرید اگر بخواهید یک شعبه‌ی آنلاین از فروشگاه خودتان راه‌اندازی کنید با مشکلاتی که در افتتاح فروشگاه فیزیکی مواجه می‌شدید دیگر روبه نخواهید شد.

امکان بررسی تحلیل دیتای مشتریان

تحلیل مشتریان یا آنالیز مشتریان (Customer Analytics)، فرایند مطالعه داده‌های جمع‌آوری شده از بخش‌های مختلف شرکت یا وب‌سایت، به‌منظور ارزیابی، درک و تفسیر رفتار مشتری در مراحل مختلف سفر مشتری است. حالا سوال این است که چرا باید این داده‌ها را تجزیه و تحلیل کرد؟
جواب ساده است؛ این کار منجر به تصمیم‌گیری بهتر می‌شود. خوشبختانه فناوری امروزی اطلاعات را به‌گونه‌ای ارائه می‌دهد که هر بازاریابی به راحتی می‌تواند آن را درک کند و و از آن در استراتژی و برنامه‌های بازاریابی استفاده کند.
بگذارید به زبان خیلی ساده به شما بگوییم آنالیز مشتری چیست؟ شما مقدار خیلی زیادی داده دارید که نمی‌دانید با آن چه کار کنید. حالا با استفاده از پلتفرم‌های تحلیل داده مشتریان و ابزارهایی که وجود دارد، داده‌ها را تجزیه و تحلیل می‌کنید. نتیجه این تحلیل اطلاعات کاربردی است که در تصمیم‌گیری‌ها به کارتان می‌آید. در نهایت هم هدف همه این کارها بهبود نتایج بازاریابی و بازگشت سرمایه است.

انواع داده‌های مشتریان

تمایز

مصرف‌کنندگان برای تصمیم‌گیری در خرید از تقریبا هر نوع صنعتی، از رستوران گرفته تا مبلمان و دستگاه‌های الکترونیکی، گزینه‌های زیادی پیش روی‌شان دارند. چه عاملی باعث می‌شود آن‌ها یک برند را به برند دیگر ترجیح دهند؟ این همان جایی است که تمایز محصول وارد بازی می‌شود. تمایز محصول از چه جهت حائز اهمیت است:

  • تمایز محصول به شما مزیت رقابتی می‌دهد. این تنها راه طبیعی است که مشتریان می‌توانند محصولات شما را با محصولات مشابه در بازاریابی مقایسه کنند. با آگاهی از عواملی که باعث خاص شدن محصولات و خدمات‌تان می‌شوند، خودتان را برای این مقایسه‌ها آماده کنید.
  • به آگاهی از برندتان کمک می‌کند. تمام بخش‌های هویت برندتان، از جمله لوگو، داستان‌سرایی برند، ماموریت شرکت، و ارزش منحصر به فرد محصول، می‌توانند در افزایش آگاهی از برند نقش داشته باشند.
  • در برقراری رابطه با مخاطب هدف کمک می‌کند. هنگام ایجاد یک استراتژی برای شناسایی محصول‌تان، مشتری ایده‌آل خود را مد نظر قرار دهید. آن‌ها به چه ویژگی‌هایی نیاز دارند؟ در ازای این ویژگی‌ها، چه‌قدر پول پرداخت می‌کنند؟ چگونه برای خرید تصمیم‌ می‌گیرند؟ آگاهی از مخاطب می‌تواند در شکل‌دهی نحوه‌ی متمایز کردن محصول‌تان از سایرین در بازار به شما کمک کند.

کاهش هزینه‌ها و مدیریت 

مدیریت هزینه و توجه به نقدینگی دیگر برای کدام کسب‌وکار است که اهمیت نداشته باشد؟ 

مدیریت نقدینگی جزء کلیدی‌ترین بخش‌های ثبات مالی و یکی از اصلی‌ترین و تاثیرگذارترین بخش‌ها بر روی رشد آینده سازمان‌ها است.

یکی از ابزار هایی که به مدیریت نقدینگی کمک می‌کند استفاده از نرم‌افزارهای مبتنی بر سرویس ( SAAS) است که قیمت تمام شده‌ی مناسب‌تر، هزینه‌ی نگهداری کمتر و بروزرسانی مداوم دارد. برای اطلاع بیشتر در مورد نرم‌افزارهای مبتنی بر سرویس ( SAAS) این مقاله را مطالعه کنید.

ویژگی‌های منحصر به فرد نرم‌‌ افزار چیدمان هوشمند آریس

هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز در دسترس میباشد

در بازاریابی سنتی کسب درآمد محدود به ساعت کاری بود اما حال با این ویژگی همیشه در‌دسترس بودن باعث می‌شود که کسب‌و‌کار شما همیشه فعال باشد.

بررسی محصولات بصورت آنلاین

مشتری می‌تواند در هر ساعتی از شبانه روز بصورت آنلاین از محصولات شما بازدید کند.

سرعت راه اندازی بالا و بدون پیش نیاز نسبت به ایجاد شعبه جدید فروشگاه حضوری

اگر به فکر ایجاد شعبه جدید باشید حتما متوجه این مورد شده‌اید که وقت و هزینه‌های بسیاری را نیازمند است اما با این قابلیت نرم‌افزار چیدمان هوشمند آریس شما به سرعت و با کمترین هزینه فروشگاه خود را راه‌اندازی می‌کنید.

امکان شخصی سازی و چیدمان به شکلی که کاربر دوست دارد آن هم از طریق عکس گرفتن مشتری در کمتر از 30 ثانیه سپس تست و استفاده از محصولات فروشگاه شما

شما می‌توانید تمامی محصولات فروشگاه خود را در سرویس چیدمان هوشمند آریس آپلود نمایید حال مشتری این امکان را دارد که تنها با یک کلیک و گرفتن عکس از محیط دلخواه خود محصولات شما را به شکلی که خودش می‌پسندد و در کمتر از 30 ثانیه شخصی سازی کند.

امکان خرید هم بصورت آنلاین هم بصورت حضوری

با این ویژگی شما می‌توانید از هر دو کانال فروش آنلاین و حضوری نهایت استفاده را ببرید.

تست و خرید در کمتر از یک دقیقه

همانطور که در مقاله بررسی شد زمان نقش مهمی را در زندگی امروزه ایفا می‌کند؛ تست و خرید در کمتر از یک دقیقه میتواند تجربه خرید فوق‌العاده‌ای را برای مشتری به ارمغان بیاورد.

متمایز شدن و اهمیت کاربران به تمایز کسب و کارها در میان رقبا

با توجه به اهمیت تمایز و توضیحاتی که در متن بالا درباره‌ی آن گفته شد باید درک کرد که متمایز شدن می‌تواند یک برگ برنده برای کسب‌و‌کار شما باشد.

تجربه کاربری ساده

ساده بودن و در‌عین حال کاربردی بودن نرم‌ افزار چیدمان هوشمند آریس باعث می‌شود که تجربه‌ی کاربری ساده و مناسبی برای کاربر ایجاد شود.

دلایل انتخاب نرم افزار چیدمان هوشمندتوسط کسب وکارها

جمع بندی

در این مقاله از دلایلی که کسب‌و‌کار‌ها نرم افزار چیدمان هوشمند را انتخاب می‌کنند گفته شد و پس از آن به ویژگی های مختص نرم‌افزار چیدمان هوشمند آریس اشاره کردیم.

پیام بگذارید

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.